Marketing internetowy – na czym polega

Marketing internetowy - na czym polega

Ale mo¿na powiedzieæ, ¿e nie jest to biznes, jeœli stosuje siê powy¿sze kryteria. Tak, to jest poprawne. Ale gdzie bêdzie inna jest to, ¿e jako konsultant masz mo¿liwoœæ rozwiniêcia swojej dzia³alnoœci.

Pocz¹tkowo bêdziesz pracowaæ w bran¿y, na w³asny rachunek. Bêdziesz zajêty kompletowanie zadania, zyskuj¹c jeszcze wiêcej szkoleñ kariery i studiów doœwiadczenia i budowanie przypadków.

Jedn¹ z pu³apek mo¿emy ³atwo wpaœæ przy za³o¿eniu, ¿e tylko dlatego, ¿e wiemy, jak coœ zrobiæ, wszyscy wiedz¹, jak to zrobiæ to samo, te¿. W wielu przypadkach, bêdzie odwrotnie. Wiêc nie jest to rynek.

To mo¿e zacz¹æ od najprostszych umiejêtnoœci.

Czy ka¿dy mo¿e p³ywaæ?

Czy ka¿dy mo¿e jeŸdziæ na rowerze?

Czy ka¿dy mo¿e jeŸdziæ na koniu?

Czy ka¿dy mo¿e obs³ugiwaæ komputer?

Etc., a¿ do najwy¿szych umiejêtnoœciach.

Umiejêtnoœci, szkolenia, narzêdzia i doœwiadczenie mo¿na u¿ywaæ w codziennych zajêciach daje mo¿liwoœæ robienia rzeczy, które inni po prostu nie mo¿e poj¹æ.

O ile mo¿na przyj¹æ, ¿e ka¿dy wie, jak korzystaæ z komputera, mo¿na siê myliæ.

W rzeczywistoœci, nawet teraz niewielka czêœæ populacji jest pos³ugiwaæ siê komputerem. Co oznacza, ¿e ??jeszcze mniej osób rozumie ró¿ne programy twórcze ju¿ dostêpne.

A to dlatego, ¿e zawsze bêdzie rynek na doradztwie, jak do sprawozdañ, ksi¹¿ek, filmów DVD i warsztatów szkoleniowych. Nie ka¿dy mia³ to samo szkolenie zawodowe i doœwiadczenie, a zatem nie mo¿e wiedzieæ, co wiemy. Niektórzy uznaj¹, czego potrzebuj¹ i chc¹ pomocy i s¹ gotowi zap³aciæ, aby siê uczyæ.

Spójrz na umiejêtnoœci, których u¿ywasz na co dzieñ. Wielu z tych, s¹ podstaw¹ do produktów szkoleniowych mo¿na utworzyæ. Czy szybkiej inwentaryzacji, bêdziesz zaskoczony.

Spójrz na swojego szkolenia zawodowego, pracy i biznesowego doœwiadczenia. To jest podstaw¹ do doradztwa, szkoleñ i tworzenia produktu.

– autor artykułu